2 Kasım 2010 Salı

Dün az daha ölüyordum, 'deniz'e çiçek atmanız gerekecekti :)
nasıl bir eklem ağrısı mide bulantısı ateş, süründüm tüm gün ve gece. Hiç bir şeyi görecek halim yoktu. Hani behlül geldi aşağıda deseler kılımı kıpırdatamazdım :) yada ispanyaya uçak bileti verseler no derdim o kadar yani.
şimdi az biraz daha iyiyim. su bile içemiyorum. 2 sene önce olmuştum böyle 5 günde iki kilo vermiştim, sanırım iyileşene kadar yine aynı olacak.
önüme en sevdiğim yiyecekleri getirseniz yiyemem,..

bir de ben inim inim inlerken, hasta olduguma inanmayıp onunla görüşmek istemediğimi düşünen arkadasıma canım sıkıldı. günde 5 kez arayan kişi hala aramadı. çocukça kaprislerden nefret ediyorum. bende insanım, kurulu bebek değil.
hasta olabiliyorum ve moralsiz, yalnız kalmak bazen.
kapatıcam şimdi telefonu arasanız da bulamayacaksınız!