24 Kasım 2010 Çarşamba

Daha önce bahsetmiş miydim bilmem. Etli biber dolmasının pişerken ki kokusu..mutluluk veriyor annemi anımsatıyor..sıcak huzurlu bir yuva havası estiriyor bende.
şu anda olduğu gibi :)
diet nanay durumda kendimi çok aç bırakıyorum sonrada olmadık saatte muzlu kek ve gofret yiyorum :)
lahana suyuna devam..bakalım faydası olacak mı?
hava fırtınalı yürüyüşe çıkamadım bugün.
bir de bebek baktım emekleyen bir bebek :) canım çıktı peşinde koşmaktan.
unutmuşuz ne zor işmiş :))

eskiden öğretmenler gününde ufak tefek şeyler alırdık yarım elma gönül alma. şimdi öyle mi.. bilmem kaç yüz milyonluk hediyemizi taktim ettik bugün sınıf adına ve tabi çiçeeemizi :)
dönerken sibel can'dan lale devri çocuklarıyız biz zamanımız geçmiş'i dinledim, bağıra bağıra eşlik ettim.

başım ağrıyor..
sanki her şey için çok geçmiş gibi hissediyorum..
yeniden kanatlarım çıksa uçabilsem keşke. ama kırılan yerden tekrar kanat çıkmıyormuş.
kimse söylemedi kendim tecrübe ettim.yağmur yağsa keşke, sileceklerin sesiyle uzaklara dalsam..