7 Aralık 2010 Salı

bu rüyamı kayda geçirmem lazım :))

dün gece rüyamda new york'taydım..Hayır hiç gitmedim ama gitmiş kadar oldum :)
ablam annem var yanımda ve artık uzaklarda da olsa elini sırtımda hissettiğim babam..

yerler buzlu ve topuklu çizmeyle yürümeye çalışıyorum annem giyme bunları diyor ve winter falan diye geveliyor hahaha o an düşünüyorum anneme bak iki günde ingilizce öğrenmiş diye..hahaha
sonra şehrin meydanında her yeri camdan olan bir ofisteyim ablamın ofisiymiş kendisi gazeteciymiş galiba :)) yine telefonda bağırıp çağırıyor sağa sola :)
ordan çıkıp yürüyorum amfi tiyatro gibi up uzun merdivenler kuşlar uçuşuyor ayaklarımın dibinden bir yerden atlayacağım biri elimi tutuyor bonjour madam diyor hahahah ve beni nazikçe atlatıyor bende merci diyorum ve burada da amerikalılardan çok yabancılar yaşıyor galiba diye düşünüyorum..sonra deniz görüyorum çok güzeldi o kısmı :) ve babamı konuşuyoruz ayakta...
güzel bir rüya idi başka detaylarda var tabiki :))

sabah ablamı arıyorum uykulu acıyor telefonu..

günaydınnn saat 9 u 3 gecıyor uyandırma servısı merhaba dıyorum..
ha hum hı gıbı seslerıne aldırmadan ruyamı anlatıyorum hem anlatıp hem guluyorum ondan tepkı yada cevap gelmeden kapatıyorum sonra telefonu :)))