13 Aralık 2010 Pazartesi

mutsuzum..
kar yağdı ama mutlu etmedi beni..hava sıcaklığı eksi derecelerde her yer bem beyaz..
hiç bir şey yapmak istemiyorum, her şey boş geliyor..hani niye yaşıyoruz nasıl olsa öleceğiz düşüncesi var ya ona saplandım sanki..
yapmak istediğim yaşamak istediğim şeyler var ama bunlar için çaba sarfetmiyorum. ve tabi sihirli değnekte benim masalımda yok.
güya yılbaşı dönemi en sevdiğimdi bu sene hiç bir şey anlamadım umrumda da değil artık.
geçen senede bu zamanlar kötüydüm.
bazen tam her şey yoluna girmiş gibi hissetsemde gerçek olmadığını anlamam geç olmuyor. ne yapacağımı hangi yöne döneceğimi bilmiyorum..
kıbleye mi dönsem acaba hahahha
hayatımdaki her şeyi çöpe atmak istiyorum sonrada kendimi. ama farklı bir çöpe.
biraz karda yürüceğim, izimi belli ederek:)
iyi geleceğini sanmıyorum ama olsun..