24 Aralık 2010 Cuma

Hırslı bir insan olmadım hiç. Çok nadir kabarır o damarım. Bugün o günlerden biriydi. Hırsımın önüne geçemedim kurbanı oldum. Öfkelendim asla yapmayacağım bir çıkış yaptım. Konuyu es geçiyorum yine. önemli değil. ama bana yakışmadı sanki, her zaman sakinliğini ve hanımefendiliğini koruyan biri olmaya devam etmeliyim.
hırslı olmak hep başarılı bir numara olmayı istemek ne kadar zor olmalı. insanın bünyesine zarar. ne kadar yıpratıcı.
allahtan öyle değilim, streslerime bir de bu tarz şeyler eklense tam olurdu.

kaybetmeyi sevmem ama bilirim.
sesimin titrediğini hissettim dokunsalar ağlayabilirdim. sonra hafiften gözlerim doldu zaten.
tıpkı satrançta yenilince hissettiğim duygu gibiydi.

bugün noel olmalı tarihlerden de bi haberim..
hala yurt dışında olsaydık tatil günü olacaktı..her yer sessiz ve sedasız. ve huzurlu ve karlı olacaktı. sıkıcı olma ihtimali de vardı ama..

az önce pratik bir ekler pasta yaptım..henüz bakmadım tadına ama eminim harika olmuştur.
aaa az daha unutuyordum dün minik bir kavanoza yoğurt mayaladım arkadaşımın bebeği için nasıl güzel tutmuş taş gib tadı da enfes çok mutlu oldum :))
yoğurt mayalama serüvenim devam edecek..al sana küçük bir mutluluk daha..
süt uyudu yoğurt oldu hemde ne yoğurt :))