28 Aralık 2010 Salı

Dün can ciğer kaçık arkadaşım, sana yılbaşı hediyesi aldımmmm dedi muzip br gülümsemeyle..
bende ona, bende sana aldımmmm dedim, gülüştük..
hediyesini vermek için sabırsızlanıyordu hayır yılbaşı gününe kadar sabret bi anlamı olsun dedim..ama bugün ani bir kararla verdik hediyelerimizi :)
sarıldık öpüştük bolca. çok güzel bir de not yazmıştı..o kutunun içi boş bile olsa önemli değildi önemli olan beni düşünmesi ve hediyesini verirkenki heyecanıydı..
geçen yıl galiba hediyeleşmedik ama ilk senemiz çok duygusaldı..
neyse işte iki sabırsız yanyana gelince böyle oluyor :))
ve yineledi seni seviyorum diye hahahha
bazen kızdırıyor beni ama bende onu çok seviyorum..elim ayağım her şeyim benim. güvendiğim..
çok insan gelip geçiyor hayatımızdan ama bazıları canında ciğerinde kalıyor.
o da benim için öyle olacak.
bir süre sonra yollarımız ayrıldığında..

bu arada sayfama kar yağdırıyorummmm la la la laaaaa ne kadar tatlı oldu yerim ben onları eheh

bugun yapmayı planladıgım hıc bır seyı yapmadım afferimmmm bana..bir günnn daha geçti.
bi şey farkettim şimdi şu an , insan hayallerini dizginleyip ufalttıkça dünyasını galiba daha mutlu oluyor.