9 Aralık 2010 Perşembe

Dün komşularım davetliydi topplam 10 kadın 12 çocuk..harika hazırlandım yaptıgım her şey çok beğenildi..bazen diyorum, allahım ne becerikliyim diye :))
ancak tam bir savaş alanına döndü ev alın bebelerinizi gidin diye feryat ettim şaka yollu :)
tam misafirler geldi tüp bitti tüp bir saat sonra geldi o ara iki küçük tüp bulduk onlarla idare ettik..bir ara elimde iki boş cay bardagıyla mutfağa gırdım uc emekleyen bebek ıkı tupun arasındaydı ve bırı elını caydanlıga attı oyle bır cıglık attım kı cocuk korkudan bıraktı kafasından asagı devrılmesıne ramak kalmıstı orta caplı bır sarsıntı yasadım elım ayagım tıtredı dakıkalarca annelerı ıse benden daha rahattı :))
günün sonunda oturma odamın peteği oldugu gıbı asagı düşmüş nasıl kırdılar bılmıyorum uzerınde zıpladılar muhtemelen klavyemın tusları cıkmıs bır saksı devrılmıs ve kollarımda tırmık ızlerı vardı :))
aşırı yorgun ve gergın olunca benı gülme tutar tüm yaşadıklarımı zor sindirdim..onca yorgunluga gece gelen apartman gorevlısı petegı yerıne taktı ve bırde matkap pıslıgıyle ugrastım..
her zaman mısafır karsılarken daha sade ve rahat gıyınen ben dün tam anlamıyla şık şıkıdımdım..onca kosturmayı ayagımdakı topuklular ve eteğimle göğsümde sallanan boncuklu kolyelerle yaptım..tam anlamıyla kabus gibiydi..bir özür dılemeden herkes aldı cocugunu gıttı yaaa işte böyle.

ben çok titiz bir ev sahibi degılım cocuklar yer ıcer rahat hareket eder umursamam incitmem kimseyi ancak dün cinlerim tepeme çıktı yine de çok sert tepki vermedim.
bazen ne gelirse başıma bu yumuşak yüzümden dolayı geliyor..
benim çok yakın bir arkaadsım var kendısı argo filozofu gibidir :))
bana hep der ki, deveye diken insana ....ken.. yaranır ..ağzımı bozmakta tarzım değil ama o söylüyor ben değil ve çokkk haklı :))

neyse bugün resmen bir enkaz gibi kalktım ama çabuk topladım kendimi..başka bir şey için kuaföre gitmişken saçlarımıda boyattım vee dahası kısa küt ense kısa önler uzun olarak kestirdim..
hayatımda ilk defa saclarımı boyatıyorum sectıgımız renk cok acık gelınce korktum ve koyu olsun bıraz dedım ne cıkacagını gercekten bilmeden cesaret ettım..sonuçtan memnunum..ne karamel ne kızıl ne kahve hepsının karısımı kızıl sanki agır basıyor:) güneşte ve ışıkta oldukca belırgın ben begendım ama bıraz daha acık ton olabılırdı..bır daha kı sefere bır ıkı ton actıracagım rengini bal köpüğüne doğru gideceğiz anlaşılan :) dahası eşimin hala haberi yok görünce şok olacak :)) umarım beğenir..

bugün hayatımda bir ilk yaşadım..biraz tuhaf hissediyorum eski saçımı özledim :)
ben alışkanlıklarımdan kolay geçemem ama geçince de çabuk unuturum..
abartılı değil çok doğal bakalım bi süre gideyim böyle sonra eski kendi rengime dönerim..

işte böyleeee, az önce geldim ve gittiğim davette nefis mamalar yedim zaten iki gündür beşi bir yerde çayımı da içmiyorum allaha emanet gidiyorum..
yemek içmek gezmek para harcamak ne güzelll layla la layyyyyy hahha