15 Aralık 2010 Çarşamba

Dün canım bir arkadaşıma çok sıkıldı. Ver ver ver sonra biraz durakla hemen yüz çevirsinler. kafama takmıycam geriye atıcam diye teskin ettim kendimi gece..başardığımı düşünüyordum..
öyle bir geçer zamanki yi izlerken.. sonra gecenin üçünde uyanıp bir daha uyuyamayınca çok da geriye atamadığımı anladım.
yinede aldığın kadar vereceksin. bir önceki ayzıda ne demiştik deveye diken :)))
ah ah ah bir uygulayabılsem..

öyle bir gecer zaman ki deyince ya ben ordaki meteye resmen hayranım :)) hele ki son sahnede psikopata bağlaması süperdi :)
nasıl oyunculuk bu!
bu dizi beni yıpratıyor resmen :) çocukluğuma dair ne çok şeyi anımsatıyor..
bir oğlum olsun adı Mete olsun diyorum hahahha

bugünlerde yine çok gezer oldum. her gün bir yerde bugünde davetliyim. gerçi artık çok zevk almıyorum. sabah arkadaşım soruyor ne giyeceksin diye..amannn dedim ne olacak..kırmızı rujum yeter :))

bu arkadaşım geçen akşam rutin aramalarından birinde.. ya bir şey söyleyeceğim sana dedi. hayırdır ne oldu dedim..
seni çok seviyorum dedi:))
bu ilk itirafı değil ama ne zamandır söylememişti hahahha bende seni dedim..
hayatıma bir sürü insan girdi çıktı sen bi başkasın dedi gülmeye başladım.yani şu konuşmamızı biri duysa ne düşünür dedim :)))

ismail yk yı sevdiğimi cümle alem biliyor..gülüyorum yahu ben ona :))
bugün depreştim yine dinliyorum şu anda..
ibo show da çekilmiş görüntüleriyle...nerdesinnnnnn diye haykırıyor :)))
ruhumun arabesk yanı serseri çocuğu:)
kendine has tarzı var her şeyden önemlisi bu..
bir yazımda bununla ilgili yorum bırakmışlardı..
ismail yk evrim teorisinin ıspatı dıye hahahhaha ne gülmüştüm..

bu şarkı insanı kızgın kumlardan serin sulara atıyor, elinde avcunda ne varsa savurasın geliyor hahahhaha
bazen arabesk takılmak hoşuma gidiyor..
söyle be kankam :)))
nerdesinnnnnnn!!!