26 Aralık 2010 Pazar

Dünkü havuz sauna hamam üçlüsünden sonra hala yorgunluğumu atamadım..ama esas olan beden değil kafa yorgunluğu. Bazı şeylerden sonra alıp başımı gitmek istedim hiç bilmediğim beni tanıyan bilen kimsenin olmadığı bir yerde olmak istedim..zaten çoğunlukla mümkün olmayan şeyleri isterim!
yarın dişçiye gideceğim bir de onun stresi tütüyor başımda. iç dökecek ne çok şey var ama halim yok.

ne zamandır ahududu reçeli yememiştim ne güzel bir lezzet..nem nem nem..bu hafta içi ahududu reçelini de kullanarak çörek yapıcam. Bir de yılbaşı kurabiyeleri..
Müslümanlar yılbaşı kutlamaz demiş bir çocuk diğerine..müslümanlığın yada din kavramının ne olduğunu bilmeyen bir çocuğa nasıl izah edilir bu durum.

kahramanlık türküleri ararken okul için hazırlayacağım slayt için genç osman türküsüne rastladım pek beğendim :)
allah allah deyip geçer genç osman offf offff :)))

ancak çanakkale türküsünün enstrümantal hali daha uygun olacak :)
öyle sitelerde öyle videolar izledim ki nerdeyse uluyacaktım :) damarlarımdaki kanın akışı değişti gururlandım hüzünlendim işte öyle..