21 Aralık 2010 Salı

Sen mektup ol ben kalem
Sen kuş ol ben kanat
Sen acı ol ben tokat
Sen su ol ben deniz
Sen şurup ol ben kaşık
Sen deli ol ben divane
Sen göz ol ben gözlük
Sen çay ol ben şeker
Sen telefon ol ben melodi
Sen avuç ol ben çizgi
Sen kahve ol ben telve
Sen kar tanesi ol ben soğuk
Sen saç ol ben yastık
Sen dudak ol ben tebessüm
Sen meyve ol ben vitamin
Sen ses ol ben nefes
Sen kuş ol ben kapısı açık bir kafes
Sen ben ol bende sen
Yağmur ve bulut gibi buluşalım her hangi bir yerde..
Ama önce Maçka da Maçuka’da ..


doğa için çal grubundan dinliyorum..divane aşık gibi..
bu nasıl bir lezzet nasıl ahenk dudaklarına tebessümü yerleştirebilen..
bir yandan bu müzik diğer yandan tarçınlı kurabiyelerin pişerken etrafa yaydığı koku..
uçuyorum :)
blogger dostum 'üryan cümleler' e ise teşekkür ediyorum..hem sayfasına yazdıkları hemde sabah sabah şarkıya eşlik ettiği için :)

*maçuka..maçkanın rumcası..