31 Aralık 2010 Cuma

sabah uyandığımda her yeri bem beyaz görünce çok sevindim..kızımda her çocuk gibi çok mutlu oldu fırladı hemen yatağından.
hala aynı blog sayfamdaki gibi minik minik atıştırıyor..
yılbaşı günü büyük sürpriz oldu ve içimden dedim ki ..evet bu iyiye işaret :)

çam ağaçlı yılbaşı kurabiyelerim geleneksel olarak yine fırında..süslemelerini yapıcam daha sonra ..tepelerine açtığım deliklere de kurdele takıcam ve çevremdeki çocuklara arkadaşlarıma vericem..
ellerim shrek gibi oldu yeşil gıda boyasından..olsun ben renkleri çok severim :)
ve bu yüzden rengarenk bir dünyadır hayalim..

sabahtan beri ne çok mutlu yıllar yazdım umarım öyle olur..
geçmiş yok..gelecek yok..
şu an var..ve kıymetini bilmek gerekir..
ne yaşanmışsa yaşanmış olmuş bitmiş her şey..ve ben yolun yarısına yaklaşmışken artık debelenmek istemiyorum..
kendimden hayatımdan hoşnut devam etmek istiyorum yoluma.
tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakın diye bir söz var ya doğru aslında..
kaçınılmaz olan şeylere sukünetle razı olmaktan da geçiyor mutluluk..
zamanımı tamamlayıp telaşsızca gitmek istiyorum..

ankara çıkışlı bir de biletim var bu sene yine 78 ile bitiyor..amortiye bile razı olabilen biriyim ne kadar gözüm tok :)
canım canım canım seviyorum kendimi :)))
yaramazım gıcığım bencil ve kötüyüm zaman zaman ama seviyorum..

henüz hiç bir yılbaşında gece 12 yi göremeyen kızıma..bu sene de uyur kalırsan üzülme dedim. 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 ve yeni seneeee başka bir şey yok hepsi bu kadar dedim ama o uyanık olmak istiyor milli piyango çekilişini görmek :)

tam gece 12 de dilek tutalım güzel şeyler geçirelim aklımızdan ve olsun..

ho ho ho