11 Ocak 2011 Salı

infinito..
italyanca bir kelime. uyandığımda italyanca olduğunu biliyordum ama ne anlama geldiğini değil..
sonsuz.. demekmiş..

gülüyorum kendime film gibiyim :) bu kez de rüyamda italyadaymışım yani öyle olmalı..infinito diyerek uyandım..çok enteresan :)))

2011 hızlı başladı..minik kızım zeka küpüm önce sınıfında sonra 2. sınıflar arasında dereceye girip okul çapında istiklal marşı yarışmasına katıldı.
2. oldu.
elbette hakkı birincilikti kılığı kıyafeti o maskot görüntüsü kırmızı beyaz kurdaleleri..
en güzel en özenli en tatlı kızımdı.
önemli değil bu bile bizim için çok güzel bir sonuç.
her daim başarılarıyla gururlandırmaya devam ediyor bizi.
ben ondan heyecanlıydım ama özellikle son bir kaç gün çok çalıştırdım o mimikler hareketler slaytımız fon müziğimiz derken bende yoruldum..
son gece uykusunda sayıklıyordu..
o zaman vecd ile bin secde eder varsa taşım diye..
o an çokkkk üzüldüm..anlatamam.
günlerce uykudan kalktığımda benimde dilimdeydi bazı dizeleri :))
nazar değdi miniğime yarışma günü hastalandı hemde feci 5 tane penisilin yedi. içim çok acıdı o korkarak ağladığında annem sen vurulsan benim yerime dediğinde..
keşke faydası olabilse 5 değil 50 tanesine razıydım.
neyse artık iyiyiz..

kafam çok yorgun bazen dünya yansa umrumda olmayacak duruma geliyorum. beynimin içindeki bulanıklıktan sıyrılamıyorum..


defalarca kırılıp defalarca affeder mi insan..peki bu sevgi midir..kabartma tozu pastayı nasıl kabartıyor hahhahah

içinde bir şeylerin ölmeye başlaması da ürpertiyor insanı..sonuçta yaşanan bir ölüm..

ama ne demişim bu sabah infinitooooooooooooooooooo :) vay be ne ilginç..başka bir italyanca kelimede olabilirdi..mesela buzdolabı falan. ama ben sonsuz..demişim :))
ispanyolca olsa neyse italyanca bildiğimde yok ama..parçalamışım lugatı hahhaha

sonsuz..