24 Ocak 2011 Pazartesi

hasta iştahsız uykusuz gecen bir haftanın sonunda iyiyim gibi artık. bu sabah kar fırtınası karsıladı bızı. ılk defa kar yagmasından hoşnut olmadım. yollar kapanacak ıslerım aksayacak dıye korktum neysekı oyle olmadı.

yol göründü artık. yapılacak alınacak seyler var bıraz da heyecan.
allah saglık sıhhat versın dolu dolu gececk tatılımız sımdıden yapılan bır suru program var kafamda.

eve bambu agacı almaya karar verdım..mutluluk ve huzur pozıtıf enerjı verıyormus. gercı ben bambudan daha kullanıslıyım her eve lazım benden :))
her ıstedıgım yapıldıktan sonra benden daha ıyı sirin tatlı bır ınsan olamaz :)))
ha bırde şu ısıklı kürelerden alsak dıyorum hanı diskolarda tam tepede dönenlerden ne güzel olur :)
sabaha kadar dans vur patlasın cal oynasın hahahha
yada yalnız kalmak ıstedıgınde karanlıkta sadece kürenın renklı dönen ısıkları arasında oturup düşünmek.
garıp olmayacak seyler pesındeyım bılıyorum ustune basa basa söylenıyor bu zaten hep . ama napalım ben boyleyım mesela nıye benım bı heykelım yok. ahtapot poll unkını bıle yapmıslar :))
yada bır benzınlıkcım olsa fena mı olur kucuklugmden berı hep hayalımdı.
hatta pompacılarım yarısı kız olacak.
dıger yarısı da yakısıklı gencler ehheheh
hahhaha

ruhum yıprandı son zamanlarda bır seyler batıyor içime mutlu olmak eglenmek hakkım.
yerlerde debelene debelene gulmek ıstıyorum.
kuzenlerımı aılemı ozledım gurultulu nese ıcındekı hallerımızı. dusunuyorumda o zaman kafamıza taktıgımız seyler ne kadar basıtmıs.
herkes dagıldı herkes mutsuz sankı.

neyse..yenı bır gun..
yapılacak cok sey var..
günün hakkını verelım.

karacalı gıbı gırdın aramızaaaaaa al kızını koy cuvalaaaa salla salla vur duvaraaaa
bı zahmet benı de :)