16 Ocak 2011 Pazar

çocuğun iğneleri biteli sadece 3 gün olmuşken cuma yine ateşlendi..bu nasıl iştir anlamıyorum. üstüne aynı şekilde bende hastayım. ağrılardan uykusuzluktan yoruldum. bu sıralar çok sık hastalanır olduk. ben neyse de kızım hasta olmasınnnn!

cuma günü ne zamandır izlemek istediğim bir kore filmini izledim..
the classic..
evet klasikti ama güzeldi.
belki de bütün aşklar klasiktir.
ortada bir kolye vardı. ilk önce kızın oğlana verdiği..o kolye için oğlan askerde çatışmada canından oluyordu. kolyenin boynunda olmadığını anlayınca tekrar çatışmanın ortasına giriyor..bomba patlıyor!
zaman geçiyor.
kız da oğlanda başkalarıyla evlenmiş kadının kızı adamın oğlu olmuş.
tabi oğlanın adamın oğlu olduğu filmin sonunda anlaşılıyor.
bu iki genç de bir birlerine aşık bu arada :)
o kolye dönüp dolaşıp adamın oğlunun boynunda çıkıyor. adam gözlerini kaybetmiş o patlamada..
amma karışık anlattım.
neyse güzeldi film. acayip ağlamak istiyordum ama olmadı.

bir sahnesinde diyordu ki; pencereden baktığında ağacın dalları oynuyorsa o da seni düşünüyor demektir :)
kulaklarını açıp kalbinin sesini duyabiliyorsan o da seni düşünüyor demektir.
ve gözlerini kapattığında gülümsüyorsan..

persembe günü bir arkadasıma öyle gıcık oldum ki 2 gün atamadım üzerimden..
bir insan bu kadar mı rahat olur bebesinin peşinde koşmaktan imanım gevredi.
birde üstüne kitap muhabbeti açıldı. 4 kişiyiz..ikisi öğretmen. ikiside okumayı sevmiyor.
diğer arkadaşım bir geyşanın anılarını önerdi bunlara.
ağız burun eğdi hanımefendi..
haspam :)))
sanıyorki geysaların yatak maceraları var kıtapta. o sekılde degıl dedım de ya ne şekilde dedi :))
ölür müsün öldürür müsün..
bu kişiyle mecburi bir arkadaslığım gelişti yoksa asla ortak noktamız yok. ve mümkün oldugunca görüşmeyecegım artık.

dün 20 küsür kadın oturmuş müge anlıyı konuştular ve osmanı ve muhteşem sülümanı..başka konumuz yok çünkü.
bazen kadın olmaktan utanıyorum.
bu kadınların çoğu da meslek sahibi, hani çalışan okumuş! kadınlar..yaaa.
adam olun önce siz..bak yine sinirlendim..
zaten hastayım şaftım kaymış. bi çekilin gidin başımdan..marsu pilamiler hahahha

**marsu pilami;yumurcak tv de uzun kuyruklu bir çizgifilm kahramanı..