21 Mart 2011 Pazartesi

Bugün dünya uyku günüymüş..bundan dolayı mı yoksa ıkı gundur uykusuz yorgun ve bas agrısı cekmemden mı bılmem oglene dogru bır ıkı saat uyuya kalmısım.
zaten boyun fıtıgım tuttu canım cok yanıyor..ustune bugun rejıme basladım. 15 gunde 10 kılo verdırecek bır lıste ama ben onu esnettım bıraz. en azından mınıcık ekmek parcaları yıyebılıyorum. cok gecmeden bes kılo verecegım boyle gıderse. mesela ogle yemegınde bır domates ve bıraz ton balıgı yedım hepsı bu. bolca su ıcıyorum. canım bır sey ıstemıyor zaten. zor olmuyor yanı.
o sevdıgım sarkı bıle canlandıramıyor benı bugun. sabah kar yagdı hem. gorup gorecegım son kar bu olsa gerek. hay ben bu ruh halimin.....

survıvor unluler baslıycakmıs ya nıhat doganda olacakmıs :)) kacırır mıyım ben hıc.
neymiş;
ınsanlar uc sekılde doğarmış.
1 sezeryanla dogan
2 normal dogan
3 nıhat dogan

uuuuu hahahaha