19 Mart 2011 Cumartesi

Son iki hafta nasıl gecti anlamadım. eşim bu gece dönüyor yurt dışından. bu süre içinde sadece iki kere konuşup sık sık mailleşmek heyecan kattı ilişkimize :)) hahahah diye gülüşümden hoşlandı, yazım kurallarını alt üst eden kelime gruplarımı eleştirdi :) sabırsızlıgım ellerime vurdugu için ben bile geri dönüp okudugumda bazı kelımelerden anlam cıkaramadım:) öpenzi diye bitirdiğim yazılarıma mujjjjjjkoski tarzı öpücüklerle karşılık aldım hahah cabuk adapte oldu polonyalıların bol jjjjjjjjj lerıne..
neyse tavsıye ederım kısa surelı ayrılıkları..bır bırımızın yazım dılını ve buna uyarladıgımız esprılı hallerımızı kesfetmıs olduk on yıl sonra :)

öyle dolu ıkı hafta gecırdım ki..ev adeta türbeye döndü..annemi görmeye gelen komsularım ve arkadaslarımla..son ıkı gun ablamda bizimleydi..ıkı hafta boyunca yedık ıctık gezdık.
can mı dayanır buna kendıme ayırabıldıgım tek gunum dündü.
persembe sabah veda vaktıydı..onları otobüse bındırdıkten sonra arabayla eve dönerken sesli sesli hıckırarak agladım. cok zor geldı. kendı sesım oyle yabancıydı ki bana. sankı yan koltukta bir kadın aglıyor gıbı geldı.
bu agladıgım yol düm düz, ılk hız denemelerımı yaptıgım ama beni hep hüzünlendıren bır yoldur. o yolda kac defa agladım duygulandım hatırlamıyorum.
şimdi iyiyim. dısardakı hava gıbı. bır bulutlu bır günesli. ama fresh.

dünden beri deli gibi davut güloğlu..bir daha..sarkısını dinleyip ritim tutmaya calısıyorum.ayaklarda biraz sorun var ama asacagız onuda :) bir gün karadenızlıler gibi dans etmeyı basaracagum :)
bir daha aduni anar miyim..seni ben benimsun sanar miyim. sözüne inanıp kanar miyim. oyyy oyyyy :)) ha uşak haa.
yok böyle şarkı..

ha işte böyle...