21 Şubat 2011 Pazartesi

döndüm karanlık odam..
ne çok kar yagdı üzerime bir bilsen..
ne çok yandı şu içim..
4 tane büyük üzüntüm oldu. teker teker sıyrılıyorum onlardan..sanki ikisi hep yakacak içimi..

çok yorgunum hem bedenen hem ruhen..güya tatil dinlendirir insanı..aksine çok yordu.
ama ılgazdaki son bir hafta her şeye rağmen güzeldi.
karnımın içi acıyana kadar gülmemeiştim ne zamandır..kayak yapmamış yüzmemiş tıka basa yememiş yorgunluktan inleyerek uyumamıştım.

ağzımı acmaya dermanım yok..hızlı bır gırıs yaptım yıne hayatıma..
hiç bir şeyi özlememişim özlemeyide unutuyorum artık galiba.
ertesi günü düşünüp hiç bir heyecan hissetmemek duygusunu yaşamakta kötü..
son 3 haftadır olduğu kadar gezip tozmamıştım sanırım..bılmem belkı de gezmısımdır heeh
gezmek ve gülmek bana yakısıyor ne yapayım..
sonra anlatırım belkı anıtkabırı hayvanat bahcesını ankamall'ı bowlingi buz patenını ılgazı dagları çamları kayak yorgunlugunu kırılan bir cocuk kolunu ve hayallerını snowboard cok zevklı ama tehlıkelı demedım mı deyısımı ..

geldim işte..bir kahve içsek mi?