23 Şubat 2011 Çarşamba

kim zeytinli yumusacık bir poaca yerken kendınden gecebılır?
ben :)))
ay nasıl bır lezzettı o yarabbımmm..
ye ye nereye kadar :))
yine uykumu alamamısım..aslında tam tabırı caızse esekten düşmüş karpuz gıbıyım..
kafamda bır suru sey var tasarladıgım ama hıc bırının ucundan tutup baslayacak enerjım yok.

nıye kin tutamadıgımı düşünüyorum..nıye..oysa kızgın olduklarımdan nefret etmek ıstıyorum..bazen edıyorum da ama kısa suruyor..bır zaman sonra unutuyorum sanki..
halbuki istiyorum ki o nefretle bileneyim her gün..
gercı düşününce nefretımı dahi hakeden birileri yok. banadair her gram duygu cok degerlıdır cunku..
narsist değilim ama sevıyorum kendımı..

bayıla bayıla dınleyecegım bır sarkı ıstıyorum..çok sevmelıyım sürekli dinlemelıyım..hanı ara sıra oldugu gıbı..ama yok..
eskı sarkılarında faydası yok.
aslında şöyle harbi bi kore filmi bulup ızlesem kendime gelirdim :))